فرمانده نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه با وزیر دفاع قطر ملاقات کرد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، فرمانده نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه در ملاقات با وزیر دفاع قطر راه های تقویت همکاری نظامی میان دو کشور را آنالیز کرد.

فرمانده نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه با وزیر دفاع قطر ملاقات کرد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، خالد بن محمد العطیه وزیر دفاع قطر و ژنرال جوزف گاستلا جونیور فرمانده نیروی هوایی ستاد فرماندهی نظامی آمریکا در جنوب غرب آسیا (خاورمیانه) در ملاقات با یکدیگر در پایتخت قطر درباره تقویت همکاری دو کشور گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر(قنا) وزارت دفاع قطر در بیانیه ای خاطرنشان کرد که در نشست وزیر دفاع قطر با فرمانده آمریکایی روابط همکاری میان دو کشور و راه های تقویت و توسعه آن مورد آنالیز نهاده شد.

این بیانیه همچنین به حضور شماری از افسران ارشد نیروهای مسلح قطر اشاره نمود، اما جزئیات بیش تری از ملاقات مذکور را بیان نکرد.

پایگاه نظامی هوایی العدید در 30 کیلومتری جنوب غرب دوحه واقع است. در این پایگاه علاوه بر نیرو های قطری، نیرو های انگلیسی و آمریکایی نیز حضور دارند. پایگاه العدید مقر فرماندهی مرکزی آمریکاست.

در سال 1999 میلادی شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر وقت قطر خطاب به مسئولان آمریکایی گفت که مایل است که 10 هزار افسر و سرباز آمریکا به طور دایم در قطر باشند، به گزارش رسانه ها این پایگاه میزبان 11 هزار افسر و نظامی آمریکایی و بیش از صد جنگنده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 305

به "فرمانده نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه با وزیر دفاع قطر ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده نیروی هوایی آمریکا در خاورمیانه با وزیر دفاع قطر ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید