سالیوان: در مورد ایران با اروپایی ها در تماس هستیم، به حمایت از عملیات تهاجمی در یمن سرانجام می دهیم

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام نمود که مقامات آمریکایی با همتایان اروپایی خود در مورد ایران و توافق هسته ای در تماس هستند و سعی دارند به موضع مشترکی در این زمینه برسند.

سالیوان: در مورد ایران با اروپایی ها در تماس هستیم، به حمایت از عملیات تهاجمی در یمن سرانجام می دهیم

با ما سفر کنید و با کمترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اکسیوس، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا روز پنج شنبه در یک نشست خبری خاطرنشان کرد که دولت متبوعش در مورد برجام دائماً با متحدان اروپایی خود در تماس است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جیک سالیوان در مورد مصاحبههای کشورش با متحدان اروپایی در مورد بازگشت احتمالی به برجام گفت: ما در حال حاضر فعالانه در این زمینه با اتحادیه اروپا در تماس هستیم. ما در سطوح مختلف دولت با آنها در حال مصاحبه هستیم.

وی اضافه کرد: ایالات متحده و فرانسه، آلمان و انگلیس (اعضای اروپایی برجام) در حال مشورت هستند تا به یک موضع مشترک در مورد توافق هسته ای ایران دست یابند.

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین در بخش دیگری از نشست خبری خود خاطرنشان کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا میخواهد تا ساعاتی دیگر رسماً سرانجام حمایت آمریکا از عملیات های تهاجمی محور سعودی در جنگ یمن را اعلام کند.

وی در عین حال تأکید کرد که توقف حمایت از عملیات های تهاجمی شامل عملیات علیه شاخه گروه تروریستی القاعده در شبه جزیره عربستان(AQAP) که فعالیت گسترده ای در بعضی مناطق یمن دارد، نخواهد شد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 883

به "سالیوان: در مورد ایران با اروپایی ها در تماس هستیم، به حمایت از عملیات تهاجمی در یمن سرانجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالیوان: در مورد ایران با اروپایی ها در تماس هستیم، به حمایت از عملیات تهاجمی در یمن سرانجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید