سازمان جهانی بهداشت: فرایند واکسیناسیون کرونا در اروپا کند است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، بخش اروپایی سازمان جهانی بهداشت امروز با انتقاد از کندی اروپا در اجرای برنامه واکسیناسیون کرونا خواستار افزایش فراوری واکسن و برطرف موانع موجود در این راه شد.

سازمان جهانی بهداشت: فرایند واکسیناسیون کرونا در اروپا کند است

با ما سفر کنید و با تور تابستان 1400 اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

خبرگزاری فرانسه نوشت که سازمان جهانی بهداشت فرایند کنونی واکسیناسیون در اروپا را به نحو غیرقابل پذیرشی کُند خواند و ضمن ابراز نگرانی از افزایش ابتلا به بیماری کووید19 در این قاره، خواستار تسریع در فرایند واکسیناسیون به وسیله افزایش فراوری، مانع زدایی و بهره برداری از قطره قطره واکسن های موجود شد.

این خبرگزاری به نقل از بیانیه هانس کلوگه مسئول بخش اروپای سازمان جهانی بهداشت نوشت که فرایند کند واکسیناسیون در اروپا موجب طولانی شدن همه گیری کرونا شده است.

به گفته کلوگه، اوضاع کرونایی اروپا به نگران کننده ترین سطح خود در چند ماه اخیر رسیده وعلیرغم آنکه تعداد موارد جدید ابتلا در پنج هفته پیش به کمتر از یک میلیون بیمار کاهش یافته بود، هفته گذشته و به دلیل افزایش سرایت کرونا، این آمار به یک میلیون و 600 هزار بیمار افزایش یافت.

این مقام سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که تعداد جان باختگان اروپایی کرونا به سرعت به یک میلیون نفر نزدیک شده و چیزی نمانده که مجموع مبتلایان به آن از 45 میلیون اروپایی فراتر رود.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 981

به "سازمان جهانی بهداشت: فرایند واکسیناسیون کرونا در اروپا کند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی بهداشت: فرایند واکسیناسیون کرونا در اروپا کند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید