سازمان جهانی بهداشت درباره شیوع کرونا: بدترین وقایع هنوز در پیش هستند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، رئیس سازمان جهانی بهداشت روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری هشدار داد بدترین وقایع مربوط به شیوع کرونا هنوز اتفاق نیفتاده اند.

سازمان جهانی بهداشت درباره شیوع کرونا: بدترین وقایع هنوز در پیش هستند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس سازمان دنیای بهداشت دوشنبه با اشاره به تبعات شیوع بیماری همه گیر کووید-19 هشدار داد بدترین وقایع هنوز پیش رو هستند.

تدروس آدهانوم درباره اینکه چرا فکر می نماید بیماری ای که بیش از 2.5 میلیون نفر را آلوده نموده و به مرگ 166000 نفر منجر شده می تواند عواقب هنوز بدتری داشته باشد توضیحی ارائه نکرد.

با این حال، مدیر کل سازمان دنیای بهداشت و سایر مقام های این سازمان قبلاْ از شیوع این بیماری در قاره آفریقا که کشورهایش از لحاظ توسعه یافتگی بخش درمان شرایط چندان مطلوبی ندارند ابراز نگرانی نموده اند.

آدانوم در یک کنفرانس خبری در مقر سازمان دنیای بهداشت در ژنو گفت: به ما اعتماد کنید. بدترین اتفاق ها پیش رو هستند.

وی در ادامه سخنانش اضافه نمود: بیایید از این تراژدی جلوگیری کنیم. این ویروسی است که بسیاری از مردم هنوز درکش نمی نمایند.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد. 4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد.

سازمان دنیای بهداشت بعد از ابتلای بیش از 121 هزار نفر در سراسر دنیا به این بیماری آن را همه گیر دنیای بیان کرد. در حال حاضر بیش از دو میلیون و 500 هزار نفر به این بیماری مبتلا هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 374

به "سازمان جهانی بهداشت درباره شیوع کرونا: بدترین وقایع هنوز در پیش هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی بهداشت درباره شیوع کرونا: بدترین وقایع هنوز در پیش هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید