زنگنه: وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد ، همه حملات متوجه وزارت نفت است

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، وزیر نفت با بیان اینکه همه بدانند که وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد، گفت: همه دارایی وزارت نفت 14.5 درصد درآمد صادراتی نفت است که تقریبا به عدد بسیار کمی رسیده است.

زنگنه: وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد ، همه حملات متوجه وزارت نفت است

به گزارش خبرنگاران به نقل ایسنا بیژن زنگنه در جلسه گزارش سیلاب خوزستان که امروز 29 بهمن ماه در اهواز برگزار گردید، اظهار کرد: همواره از مسوولان خواسته ام در حوادث سخت به شکلی رفتار نمایند که مردم باور نمایند، مسوولان در روزهای سختی پشتیبان آنها هستند.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان جزیی از خانواده نفت هستند، اضافه نمود: همه بدانند که وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد اما همواره همه حملات متوجه وزارت نفت است. همه دارایی وزارت نفت 14.5 درصد درآمد صادراتی نفت است که تقریبا به عدد بسیار کمی رسیده است.

وزیر نفت با اشاره به یاری وزارت نفت برای بازسازی مناطق سیل زده خوزستان گفت: بسیاری از پروژه های فراوری را تعطیل کردیم زیرا پول نداریم که خرج کنیم. همچنین بسیاری از پروژه های جنبی را خیلی وقت است که تعطیل نموده ایم اما برای سیل چاره ای جزء یاری کردن به مردم نبود.

زنگنه با بیان اینکه سال ها است برنامه هایی در بحث یاری های اجتماعی و بهبود روابط اجتماعی توسط وزارت نفت در حال انجام شدن است، مطرح کرد: آموزش و بهداشت اولویت اصلی وزارت نفت برای یاری است. در این زمینه اگر بخواهیم نگاه قشری داشته باشیم، زنان و بچه ها در اولویت هستند. این یاری ها باید مستمر باشد تا در سال های زیادی شاهد آثار مفید این یاری ها باشیم.

وی ادامه داد: برای سوسنگرد یک مرکز فنی و حرفه ای زیر نظر وزارت آموزش و پرورش در کلاس بین المللی برای آموزش پرسنل فنی ایجاد خواهد شد. با پیگیری های انجام گرفته امیدواریم این کار از سال آینده شروع گردد. مانند این مرکز در جاسک و عسلویه نیز احداث خواهد شد.

وزیر نفت با بیان اینکه اکنون در جهان و ایران دیگر دریافت مدرک ارزش ندارد، گفت: مدرک اهمیت ندارد و کارایی و توانمندی افراد دارای اهمیت است.

زنگنه با اشاره به مشکلاتی که به خاطر آتش سوزی های پتروشیمی در خوزستان رخ می دهد، گفت: پایه و اساس مرکز آموزش آتش نشانی نفت کشور در مناطق نفتخیز است و در این زمینه اقدامات خوب دیگری را پیگیری خواهیم کرد.

وی اعلام نمود: مهمترین مساله در بحران ها، فرمانده ای است که حرفه او فرماندهی باشد. اینکه وزیر هستم دلیل بر آن نیست که بتوانم فرماندهی بحران را انجام دهم. فرمانده بحران، حرفه است و با صندلی فرد تعیین نمی گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 184

به "زنگنه: وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد ، همه حملات متوجه وزارت نفت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگنه: وزارت نفت با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد ، همه حملات متوجه وزارت نفت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید