روسیه: بازارهای نفت به تعادل رسیدند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، معاون نخست وزیر روسیه اظهار کرد بازارهای جهانی پس از سقوط تقاضا در نتیجه شیوع ویروس کرونا در سال گذشته به تعادل رسیدند.

روسیه: بازارهای نفت به تعادل رسیدند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، الکساندر نواک به تلویزیون دولتی روسیه بیان کرد در چند ماه گذشته شاهد نوسان اندک بوده ایم که به معنای متعادل شدن بازار است و قیمتها امروز مطمئنا با شرایط بازار مرتبط هستند.

وزیر انرژی سابق روسیه که در نوامبر از سوی پوتین به مقام معاون نخست وزیری ارتقا یافت، پیش بینی کرد قیمت هر بشکه نفت سال جاری بین 45 تا 60 دلار خواهد بود.

قیمت نفت برنت تحت تاثیر بهبود تقاضا در آمریکا و چین و عرضه واکسنهای کووید 19 از ابتدای سال میلادی جاری تا به امروز 21 درصد رشد نموده و به 62 دلار و 43 سنت در هر بشکه رسیده است.

اوپک و متحدانش که به گروه اوپک پلاس معروف هستند، اعلام نموده اند کوشش می نمایند به سرعت مازاد ذخایر نفت که در دوره همه گیری ویروس کرونا ایجاد شدند را حذف نمایند.

سهمیه فراوری نفت روسیه تحت توافق کاهش فراوری اوپک پلاس در ژانویه به میزان 125 هزار بشکه در روز و در ماههای فوریه و مارس به میزان 65 هزار بشکه در روز افزایش یافت.

بر اساس گزارش بلومبرگ، نواک همچنین گفت: ساخت خط لوله نورد استریم 2 با وجود کوششهای آمریکا برای به تاخیر انداختن آن، پیش خواهد رفت. کار روی این شاه لوله که گاز روسیه را مستقیما به وسیله دریای بالتیک به آلمان می رساند، در نوامبر ازسرگرفته شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 908

به "روسیه: بازارهای نفت به تعادل رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: بازارهای نفت به تعادل رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید