دومین بازارچه مجازی تولیدات دانشجویی در دانشگاه شیراز راه اندازی شد خبرنگاران

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز از راه اندازی دومین بازارچه تولیدات دانشجویی با عنوان چرتکه به صورت مجازی خبر داد.

دومین بازارچه مجازی تولیدات دانشجویی در دانشگاه شیراز راه اندازی شد خبرنگاران

علی حفیظی، مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرایند اجرایی بازارچه چرتکه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری نمایشگاه های حضوری، دانشگاه شیراز با طراحی اولین وب سایت فروشگاهی دانشجویان، نمایشگاه دستاورد های دانشجویی و تولیدات دانشجویی چرتکه را به صورت مجازی برگزار کرد.

حفیظی بیان نمود: فراخوان بازارچه از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف منتشر شد و تعداد 140هنرمند از 9 دانشگاه مختلف، تمایل خود را به شرکت در بازارچه اعلام کردند که هم اکنون 95 غرفه با قریب 1500 محصول در سایت قابل مشاهده است.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز در خصوص ویژگی های این نمایشگاه نیز بیان داشت: ازجمله ویژگی های شاخص این نمایشگاه، ایجاد یک زیست بوم نوآورانه و فناورانه برای دانشجویان سراسر کشور است که امکان تعامل دوجانبه و ارزیابی کیفیت از سوی خود دانشجویان را به وجود می آورد، همچنین این وب سایت امکان برگزاری دوره های آموزشی دارد.

حفیظی شرح داد: در این دوره از بازارچه، دوره های مختلف آموزشی در 15حوزه صنایع دستی و 11حوزه کسب وکار طراحی شده است که در طول جشنواره اجرایی خواهد شد. این دوره ها شامل کارگاه آموزش بسته بندی، کارگاه مدل کسب وکار، کارگاه های مختلف هنری و ... است.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز گفت: در این نمایشگاه مجازی، دانشگاه های سراسر کشور با ایجاد صفحه شخصی دانشگاه خود در سایت احراز هویت شده و سپس دانشجویان آن دانشگاه می توانند محصولات خود را در دسته بندی دانشگاه خود بارگذاری کنند.

حفیظی بیان نمود: بازارچه چرتکه از 26 بهمن ماه آغاز شده و تا 6 اسفندماه 1399 ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و ثبت نام در این بازارچه می توانند به سایت چرتکه به نشانی https://chortkehbazar.ir مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 958

به "دومین بازارچه مجازی تولیدات دانشجویی در دانشگاه شیراز راه اندازی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین بازارچه مجازی تولیدات دانشجویی در دانشگاه شیراز راه اندازی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید