درخواست رئیس شورای شهر مشهد برای بازگشایی پارک ها

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس شورای شهر مشهد گفت: در شرایطی که بسیاری از مراکز داخل شهر در حال فعالیت هستند، بستن پارک ها و محدودیت گذاشتن برای استفاده مردم، توجیه پذیر نیست.

درخواست رئیس شورای شهر مشهد برای بازگشایی پارک ها

محمدرضا حیدری طی یادداشتی که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد، بیان نمود: ضروری است شهردار محترم مشهد پیگیری کنند که ستاد کرونای استان در تصمیم خود تجدیدنظر نموده و زمینه حضور مردم در پارک ها و فضاهای طبیعی مهیا گردد.

وی افزوده است: با در نظر دریافت تمام شرایط، بستن پارک ها در حال حاضر توجیهی ندارد.

متن کامل یادداشت رئیس شورای شهر مشهد به توضیح زیر است:

بستن پارک ها کار اشتباهی است و هیچ تاثیری روی افزایش شیوع ویروس کرونا ندارد. خواهش من این است که زودتر پارکها را باز کنید چون شرایط مردم رو به افسردگی های روحی است.

مطالب فوق بخشی از صحبت های رئیس بخش ICU یکی از بیمارستان های مشهد بود.

اما در شرایطی که بسیاری از مراکز داخل شهر در حال فعالیت هستند، بستن پارک ها و محدودیت گذاشتن برای استفاده مردم، توجیه پذیر نیست.

طبیعتا در روزهای میانی بهار و با توجه به آب و هوای مساعد، شهروندان تمایل دارند بخشی از روز را به حضور در طبیعت بگذرانند که البته می تواند در افزایش نشاط و تقویت روحیه آن ها و در نتیجه افزایش توان مقاومت در برابر سختی های این روزها بسیار موثر باشد.

اما ضروری است شهردار محترم مشهد پیگیری کنند که ستاد کرونا استان در تصمیم خود تجدیدنظر نموده و زمینه حضور مردم در پارک ها و فضاهای طبیعی مهیا گردد. با در نظر دریافت تمام شرایط، بستن پارک ها در حال حاضر توجیهی ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1046

به "درخواست رئیس شورای شهر مشهد برای بازگشایی پارک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست رئیس شورای شهر مشهد برای بازگشایی پارک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید