درخواست آلمان برای هماهنگی کرونایی بیشتر در اروپا

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خبرهای کرونایی از اروپا از ورود ارتش انگلیس به صحنه مقابله با شیوع کرونا و درخواست وزیر امور خارجه آلمان برای همکاری و هماهنگی بیشتر در اروپا برای مقابله با این بحران حکایت دارد.

درخواست آلمان برای هماهنگی کرونایی بیشتر در اروپا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان خواهان همکاری و هماهنگی بیشتر در اروپا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا شده و در عین حال گفت: البته شرایط متفاوتی در کشورهایی مانند ایتالیا، اسپانیا و فرانسه وجود دارد، البته از جمله در زمینه تجهیزات پزشکی و عملیات بازگرداندن اتباع اروپایی از خارج باید همکاری های بهتری سازماندهی گردد.

بر اساس محافل دولتی آلمان، آنگلا مرکل، صدر اعظم این کشور که به دلیل ارتباط با یک پزشک مبتلا به کرونا در قرنطینه قرار گرفته است از امروز جلسات کابینه را از خانه برگزار می نماید.

بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ آلمان، کرونا همچنان در این کشور گسترش یافته و تا به حال 22.672 نفر در این کشور به این بیماری مبتلا شده و شمار قربانیان ابتلا به این بیماری هم به 86 نفر افزایش پیدا نموده است. البته این انستیتو اعلام نموده است که در آخر هفته داده ها از همه دفاتر انتقال داده نمی گردد به گونه ای که آمارهای واقعی می تواند بالاتر از آمارهای رسمی اعلام شده باشد.

نشریه فوکوس آلمان با استناد به داده های گردآوری شده از وزارت خانه های اجتماعی و بهداشت ایالتی در آلمان شمار مبتلایان به این ویروس در آلمان را 24.819 و تعداد قربانیان این بیماری را 94 نفر اعلام نموده است.

بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت اتریش، آمار افراد مبتلا به کرونا در این کشور هم از روز گذشته با 367 نفر افزایش به 3611 نفر افزایش پیدا نموده است. شمار قربانیان این ویروس هم به 16 نفر افزایش پیدا نموده است.

همچنین گزارش ها حاکی از آن است که ارتش انگلیس هم برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وارد عمل شده و تحویل تجهیزات محافظتی برای پزشکان را عهده دار می گردد.

وزیر بهداشت انگلیس اعلام نموده است که کامیون های ارتش به صورت شبانه روزی در توزیع تجهیزات حفاظتی از جمله دستگاه های تنفسی به کار برده می شوند. پیش از آن حدود 6 هزار پزشک انگلیسی در نامه ای از نخست وزیر کشورشان درخواست نموده بودند که عرضه تجهیزات پزشکی را افزایش دهد.

خبرها حاکی از آن است که همچنین در آلمان یک مرد به دلیل اینکه فردی فاصله ایمنی کرونایی را با او رعایت ننموده به روی او اسلحه کشیده است.

انگلیس همچنین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا حمل و نقل ریلی را تحت کنترل دولتی قرار داده است. وزارت حمل و نقل لندن اعلام نموده که حداقل برای مدت 6 ماه همه ریسک های درآمدی و هزینه ای را بر عهده گرفته و قراردادهای قبلی با اپراتورهای خصوصی موقتاً به حال تعلیق در می آید.

در لومباردی ایتالیا هم چندین اتحادیه فلزی اعتصابی را در اعتراض به قواعد استثنائی در نظر گرفته شده برای بعضی شرکت ها که با وجود بحران کرونا باز مانده اند برگزار می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 285

به "درخواست آلمان برای هماهنگی کرونایی بیشتر در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست آلمان برای هماهنگی کرونایی بیشتر در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید