خبرنگاران کانادا 75درصد از حقوق کارکنان مشاغل کوچک را تامین می نماید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران- خبرنگاران - دولت کانادا برای کاهش تاثیر کرونا بر اقتصاد این کشور تامین 75درصد از حقوق و دستمزد مشاغل کوچک و متوسط را بر عهده گرفت.

خبرنگاران کانادا 75درصد از حقوق کارکنان مشاغل کوچک را تامین می نماید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای ارزان قیمت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش شبکه ای بی سی نیوز، به دنبال درخواست قرنطینه برای مهار شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن مردم، دولت کانادا در حال افزایش یارانه حقوق و دستمزد مشاغل کوچک و متوسط است.

هوارد نجو معاون رئیس بهداشت و درمان کانادا با تایید مهار شیوع کرونا به وسیله قرنطینه گفت، انتظار می رود که زمان قرنطینه طولانی تر گردد.

نجو با توجه به احتمال موج دوم شیوع ویروس کرونا اضافه نمود: دوران قرنطینه در روزها و هفته ها تمام نمی گردد بلکه ماه ها طول می کشد.

جاستین تردو نخست وزیر کانادا با تایید افزایش درصد حقوق و دستمزد مشاغل یاد شده توسط دولت گفت، در ماه های آینده فعالیت های مالی محدود خواهد بود و مردم احتیاج به خانه ماندن خواهند داشت.

تردو اضافه نمود، این بدان معناست که پرداخت حقوق به مردم همچنان ادامه خواهد داشت حتی اگر کارفرمایان به علت شیوع ویروس کرونا توانایی پرداخت نداشته باشند.

تا به امروز بیش از یکصد هزار مورد ابتلای قطعی به کووید19 در آمریکا تایید شده و از این تعداد، یکهزار و پانصد نفر جان باخته اند. این در حالی است که در کانادا نزدیک به 3 هزار و 900 مورد ابتلا و 37 مورد فوتی ناشی از کرونا اعلام نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 217

به "خبرنگاران کانادا 75درصد از حقوق کارکنان مشاغل کوچک را تامین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کانادا 75درصد از حقوق کارکنان مشاغل کوچک را تامین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید