خبرنگاران نوراللهی: تمامی اعضای تیم هدفشان رسیدن به فینال بود

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران- خبرنگاران- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تمامی اعضای تیم هدفشان این بود که به فینال آسیا رسیده و موجب شادی طرفداران شویم.

خبرنگاران نوراللهی: تمامی اعضای تیم هدفشان رسیدن به فینال بود

احمد نوراللهی یکشنبه شب پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از دوحه در جمع خبرنگاران، گفت: خدا را شاکریم که 24 روز خیلی سخت را در قطر با موفقیت به اتمام رساندیم. واقعا کارمان با بازی های فشرده، خیلی سخت بود.

وی اضافه نمود: فینالیسیت شدن حس خوبی است و امیدوارم قدم آخر را این مرتبه محکم تر برداشته و شادی را دوباره به طرفداران هدیه بدهیم.

نوراللهی در مورد فشردگی مسابقات، گفت: شرایط برای تمامی تیم ها یکسان بود. بازیکنان ما از جان مایه گذاشتتند و مسائل را تحمل کردند. یکسری مسائل قبل از اعزام بود و بازهم وجود دارد و امیدوارم باشگاه این مسائل را رفع کند. خدا را شاهد می گیرم که همه تیم تفکرشان این بود که به فینال برسیم.

وی در مورد محرومیت عجیب آل کثیر در فاصله 2 ساعت به ملاقات با النصر و تاثیر منفی آن روی تیم، مطرح نمود: اولین بار نیست این اتفاقات برای ما رخ می دهد. به شرایط سخت عادت داریم؛ ولی همدلی و رفاقتی که در این چند سال داشته ایم موجب شده به موفقیت برسیم.

کاپیتان دوم پرسپولیس در مورد شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی در آسیا، گفت: تجربه فینال را داریم و امیدوارم از این مساله استفاده نموده و این مرتبه قهرمان شویم. در فینال با تمام وجود کوشش می کنیم تا برای طرفداران شادی بزرگی به ارمغان آوریم.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 663

به "خبرنگاران نوراللهی: تمامی اعضای تیم هدفشان رسیدن به فینال بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نوراللهی: تمامی اعضای تیم هدفشان رسیدن به فینال بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید