خبرنگاران معاون استاندار بوشهر:مسئولان در پی گیری مطالبات مردم احساس خستگی نکنند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، بوشهر-خبرنگاران- معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: مسئولان در پی گیری مطالبات مردم نباید احساس خستگی نمایند و رسیدگی به نیازهای مردم بعنوان اولویت نخست باید مورد توجه قرار گیرد.

خبرنگاران معاون استاندار بوشهر:مسئولان در پی گیری مطالبات مردم احساس خستگی نکنند

به گزارش خبرنگاران، محمدتقی ایرانی روز سه شنبه در نشست با فعالان اجتماعی جزیره خارگ افزود: همه ما همیشه در کنار مردم هستیم و تمام امکانات و تجهیزات خود را برای برطرف کردن مسائل آنان به کار خواهیم گرفت.

وی بیان نمود: ما جامعه منسجم و به هم تنیده ای هستیم و مسائل مردم بدون شک مسائل ما نیز هست و همه باید در راستای توسعه، رفاه، پیشرفت، آرامش و آسایش آنان تمام توان و ظرفیت خود را به کار می گیریم.

ایرانی با تاکید براینکه باید با اعتماد سازی مردم را به آینده و برطرف مسائل تدریجی امیدوار کرد، افزود: فعالان اجتماعی باید با رعایت کامل امانت داری و قانون مندی امور مردم را پیگیری و دنبال نمایند و دچار احساسات زودگذر نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بدون تردید خدمات نظام و دولت جمهوری اسلامی در توسعه امکانات استاندارد آموزشی، بهداشت و درمان، آب، برق، اماکن ورزشی، تفریحی، فضای سبز و ایجاد اشتغال پایدار در جزیره خارگ قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست هر چند بعضی مسائل به ویژه در بحث تردد دریایی، برگه هویت و تردد اهالی بومی با پی گیری مسئولان محلی قابل حل بوده و باید اقدام گردد.

وی با بیان اینکه محور همه فعالیت ها در جامعه مردم هستند تاکید نمود: عزت و افتخار ما به مشروعیت و پشتیبانی ملت است و هر کسی مسئولیتی می پذیرد باید برای برطرف مسائل مردم همه توان و ظرفیت خود را به کار ببندد.

ایرانی اظهار کرد: جزیره خارگ از نقاط مهم و استراتژیک استان بوشهر و کشور است و بیش از 95 درصد صادرات نفت ایران توسط این جزیره انجام می گردد که نشان دهنده صندلی این منطقه است.

وی افزود: مردم خارگ در واقع مرزداران غیور این مرز و بوم هستند که در دوران دفاع مقدس شاهد مقاومت جانانه این مردم در مقابل رژیم بعث عراق بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جزیره خارگ، پیشانی ایران در دوران دفاع مقدس بود و همیشه نام این جزیره همراه مقاومت و پایداری بوده است.

وی افزود: دلسوزی شما فعالان اجتماعی نسبت به مسائل مردم قابل تقدیر است و پاسخگویی به این دغدغه ها وظیفه ماست و باید مطالبات به حق مردم خارگ را تا حد توان پیگیری و برطرف کنیم و رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

ایرانی افزود: امروز اورژانس هوایی مستقر در بوشهر آماده است در هر ساعتی بسرعت به مردم جزیره خارگ یاری رسانی کند و در اختیار مردم این جزیره است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 875

به "خبرنگاران معاون استاندار بوشهر:مسئولان در پی گیری مطالبات مردم احساس خستگی نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار بوشهر:مسئولان در پی گیری مطالبات مردم احساس خستگی نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید