خبرنگاران فعالیت 334 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در لرستان

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، خرم آباد - خبرنگاران - معاون پرورشی فرهنگی اموزش و پرورش لرستان گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با توجه به شرایط بیماری کووید 19 در استان 334 پایگاه اوقات فراغت فعال است.

خبرنگاران فعالیت 334 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در لرستان

حجت الله مومنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در لرستان کلاس های اوقات فراغت دانش آموزی با موضوع 31 کانون فرهنگی تربیتی و 15 مرکز دارالقران و مدارس منتخب و هنرستان ها از 15 تیرماه فعال شدند و تا اواخر مرداد ماه ادامه دارند.

وی با بیان اینکه در این راستا ستاد فعالیت های تابستانی در استان تشکیل شد، گفت: به همین منظور با همکاری سازمان فنی و حرفه ای، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کارگاه های مجازی در بستر شبکه شاد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت برگزاری این کلاس ها مهارت آموزی و هنرهای تجسمی است، ادامه داد: مسئولان و مربیان 334 پایگاه تابستانی در کانون ها، مدارس منتخب، دارالقران ها، پژوهش سراها، سالن های ورزشی برنامه ها و کلاس های خود را طی هشت هفته با شعار هر دانش آموز یک مهارت برگزار می کنند.

مومنی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا افزود: فعالیت های این پایگاه ها تابستانی بیشتر با رویکرد مجازی - مهارتی در محورهای مهارت های ارتباطی، معرفتی بصیرتی، فرهنگی و هنری، علمی، اقتصادی، اشتغال زایی، ورزش و سلامت برگزار می شود.

وی بیان نمود: هدف از برگزاری این کلاس ها ارتقای مهارت دانش اموزان در زندگی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 562

به "خبرنگاران فعالیت 334 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت 334 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید