خبرنگاران راه اندازی خط حمل ونقل دریایی میان عمان و بندرعباس

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران- خبرنگاران- شرکت بنادر عمان مرافی روز سه شنبه از راه اندازی خط حمل ونقل دریایی میان بندر سلطان قابوس و بندرعباس اطلاع داد.

خبرنگاران راه اندازی خط حمل ونقل دریایی میان عمان و بندرعباس

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به نوشته روزنامه الوطن عمان، شرکت بنادر مرافی گفت: برای پاسخ به بازار داخلی عمان، از تاریخ 30 مارس برابر با 11 فروردین اقدام به راه اندازی خط دریایی مستقیم به منظور حمل و نقل میوه و تره بار، مواد غذایی و دیگر کالاها نموده است.

در همین پیوند احمد بن محمد العبری رییس اجرایی شرکت مرافی گفت: حمل و نقل در این خط دریایی در مرحله نخست، 2 بار در هفته انجام می گردد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که بزودی خط حمل و نقل جدیدی با بندر جاسک واقع در استان هرمزگان راه اندازی گردد.

رییس اجرایی شرکت بنادر عمان پیش بینی کرد که فعالیت خط حمل و نقل دریایی میان بندر سلطان قابوس و بندرعباس بزودی افزایش یابد و در آینده نزدیک سایر بنادر سلطنت عمان که تحت نظارت شرکت بنادر مرافی است به این خط دریایی متصل شوند؛ زیرا که بازارهای ایران به ویژه میوه و تره بار از بازارهای مهم عمان محسوب می گردد که به ثبات قیمت ها در عمان یاری می نماید.

العبری همچنین ادامه داد: همه تجار می توانند از خط حمل و نقل دریایی بندرعباس استفاده نمایند و شرکت بنادر مرافی بر تأمین اقلام مورد احتیاج مردم عمان به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان تأکید دارد.

وی اضافه کرد: شرکت بنادر مرافی میخواهد خطوط حمل و نقل دریایی جدیدی در منطقه شامل کشورهای هند، پاکستان، ایران و کشورهای شاخ آفریقا راه اندازی کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 239

به "خبرنگاران راه اندازی خط حمل ونقل دریایی میان عمان و بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه اندازی خط حمل ونقل دریایی میان عمان و بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید