خبرنگاران توصیه نوروزی برانکو به ایرانیان؛ در خانه بمانید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پستی ضمن تبریک نوروز 1399، از ایرانیان خواست در خانه بمانند.

خبرنگاران توصیه نوروزی برانکو به ایرانیان؛ در خانه بمانید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

برانکو ایوانکویچ در صفحه اینستاگرام خود با تبریک فرا رسیدن عید نوروز به ایرانیان توصیه کرد که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام تعطیل در خانه ها بمانند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که با این تیم به جام جهانی 2006 آلمان صعود کرد، هم اکنون نفر نخست کادر فنی تیم ملی عمان است. وی به مدت بیش از سه سال راهنمایی تیم فوتبال پرسپولیس تهران را بر عهده داشت و با این تیم سه عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد.

برانکو پس از جدایی از سرخپوشان پایتخت راهی عربستان شد و راهنمایی تیم الاهلی را بر عهده گرفت اما در کوتاه مدت اخراج شد. وی تا پیش از انتخاب دراگان اسکوچیچ یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران بود.

برانکو در پست اینستاگرامی خود نوشت: ایرانیان عزیر، برای همه شما خبرهای خوب، سلامتی و فصل خوبی در زندگیتان آرزو می کنم... در خانه بمانید و از خودتان و عزیزانتان مراقبت کنید و نوروز 1399 مبارک.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 156

به "خبرنگاران توصیه نوروزی برانکو به ایرانیان؛ در خانه بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توصیه نوروزی برانکو به ایرانیان؛ در خانه بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید