حمله ترامپ به دادستان کل آمریکا

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، ایسنا نوشت: دونالد ترامپ اظهار کرد از اهمیت ندادن دادستان کل آمریکا به ادعای مکرر او مبنی بر توطئه دولت اوباما برای تحقیقات درباره روابط با روسیه متعجب شده است.

حمله ترامپ به دادستان کل آمریکا

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت، از اینکه ویلیام بار، دادستان کل آمریکا به ادعاهای مطرح شده درباره توطئه دولت باراک اوباما، رییس جمهور پیشین آمریکا برای تحقیقات در زمینه روابط با روسیه اهمیت نمی دهد، متعجب شده است.

به گزارش شبکه سی بی اس، اوباما و جو بایدن، معاون رییس جمهور آمریکا در دوران ریاست جمهوری اوباما که اکنون نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 است، پس از قرار دریافت نام بایدن در فهرست مقامات دولت اوباما که خواهان گزارش هایی اطلاعاتی شده اند که به افشای هویت مایکل فلن، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ در پرونده روابط با روسیه انجامیده، از سوی ترامپ و متحدانش مورد انتقاد قرار گرفته اند.

ویلیام بار اما اظهار نموده است که آنالیز هایی که از سوی وزارت دادگستری درباره ریشه تحقیقات اف بی آی علیه کمپین انتخاباتی 2016 ترامپ در جریان است، بعید است که به تحقیقاتی کیفری علیه اوباما و بایدن بینجامد.

ترامپ به خبرنگاران گفت: من فکر میکنم اوباما و بایدن در این باره اطلاع داشتند. آنان در این مساله مشارکت داشتند بنابراین از این اظهارات کمی متعجبم. به نظر من این ادامه یک استاندار دوگانه است. من از این متعجبم.

بار همچنین گفته است، با توجه به مدارک و اطلاعات موجود، به نظر می رسد که اگر جرمی اثبات گردد، متمرکز بر مقاماتی به غیر از بایدن و اوباما خواهد بود.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 436

به "حمله ترامپ به دادستان کل آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ترامپ به دادستان کل آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید