تمجید فیفا و AFC از آزمون پس از غلبه ایران بر بحرین

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سایت فدراسیون جهانی فوتبال و سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از عملکرد مهاجم تیم ملی ایران مقابل بحرین تمجید کردند.

تمجید فیفا و AFC از آزمون پس از غلبه ایران بر بحرین

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب با نتیجه 3 بر صفر از سد بحرین گذشت و با 12 امتیاز، در صندلی دوم جدول گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر نهاده شد.

صفحه توئیتری مسابقات جام جهانی فوتبال که توسط فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اداره می گردد، درباره این مسابقه نوشت: پیروزی عظیم برای تیم ملی! دبل سریع سردار آزمون به ایران یاری کرد تا این تیم در گروه C، با فاصله ای دو امتیازی پشت عراق بایستد.

AFC هم در خصوص این پیروزی، به بخش های حساس این مسابقه اشاره نمود و نوشت: آزمون با دو گل خود درخشید تا ایران پیروزی حیاتی 3 بر صفر را به دست بیاورد. این سه امتیاز باعث شد ایران از بحرین سبقت بگیرد و با 12 امتیاز به رتبه دوم برسد. هر دو تیم دو بازی به جامانده دارند و ایران دو امتیاز کمتر از عراق دارد. دقایق ابتدایی مقابل بحرین برای ایران سخت شد و دروازه بان ایران را مجبور به مهاری زودهنگام مقابل مهدی حمیدان کرد. ایران در مالکیت توپ و میدان شکیبا بود، اما نتوانست گلزنی کند.

ایران در دقیقه 30 فرصت گلزنی داشت که این موقعیت با تکل احمد نبیل روی مهدی طارمی از دست رفت. ایران کم کم خودش را اثبات کرد و موقعیت های زیادی به وجود آورد. تیم ملی در نیمه دوم تیمی متفاوت بود و ایستادگی آنها با گل دقیقه 54 آزمون نتیجه داد. بحرین به دنبال گل تساوی بود، اما با ضدحمله ایران در دقیقه 61 و گل دوم آزمون مجازات شد. بحرین به پرس ادامه داد، اما این ایران بود که مجدداً به گل رسید. در دقیقه 79 هم طارمی با دریافت توپ از نوراللهی، ایران را به گل سوم رساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1106

به "تمجید فیفا و AFC از آزمون پس از غلبه ایران بر بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید فیفا و AFC از آزمون پس از غلبه ایران بر بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید