تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، بایرن مونیخ با فتح دِر کلاسیکر از مدعیان فاصله گرفت، دورتموند با دبل لواندوفسکی زمین گیر شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، بایرن مونیخ با غلبه بر اصلی ترین رقیب خود برای کسب عنوان قهرمانی دیگر در بوندس لیگا، اختلاف خود را با سایر مدعیان افزایش داد.

تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، بایرن مونیخ با فتح دِر کلاسیکر از مدعیان فاصله گرفت، دورتموند با دبل لواندوفسکی زمین گیر شد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، حساس ترین ملاقات هفته چهاردهم مسابقات بوندس لیگای آلمان، امشب (شنبه) با ملاقات بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در استادیوم سیگنال ایدونا پارک برگزار گردید که بایرن با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

در این مسابقه ابتدا زنبورها با گلزنی یولیان برانت در دقیقه 5 از میهمان خود پیش افتادند، اما باواریایی ها به لطف گل های روبرت لواندوفسکی در دقیقه 9 و کینگزلی کومان در دقیقه 44 با رجحان راهی رختکن شدند. شاگردان مارکو رُز در دقیقه 48 به بازی برگشتند و ارلینگ هالند دروازه بایرن را باز کرد. لواندوفسکی در دقیقه 77، دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند و دربی دِر کلاسیکر به رجحان بایرن مونیخ انجامید.

شاگردان ناگلسمان با این پیروزی، 34 امتیازی شدند و با تداوم صدرنشینی، اختلاف خود را با رده دوم جدول به چهار امتیاز رساندند. دورتموند نیز که از تصاحب جایگاه بایرن بازماند، با 30 امتیاز همچنان در جایگاه دوم جدول حضور دارد.

برنامه ملاقاتهای به جامانده هفته چهاردهم بوندس لیگا به توضیح زیر است:

یکشنبه 14 آذر

اشتوتگارت - هرتابرلین، ساعت 18

بوروسیا مونشن گلادباخ - فرایبورگ، ساعت 20

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1347

به "تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، بایرن مونیخ با فتح دِر کلاسیکر از مدعیان فاصله گرفت، دورتموند با دبل لواندوفسکی زمین گیر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، بایرن مونیخ با فتح دِر کلاسیکر از مدعیان فاصله گرفت، دورتموند با دبل لواندوفسکی زمین گیر شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: بوندس لیگا، بایرن مونیخ با فتح دِر کلاسیکر از مدعیان فاصله گرفت، دورتموند با دبل لواندوفسکی زمین گیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید