برانکو ایوانکوویچ با آقای پروفسور وارد بازار ایران شد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اصغر نیک سیرت مترجم برانکو ایوانکوویچ در دوران طلایی حضور وی در راس کادرفنی پرسپولیس اقدام به نگارش خاطرات روزانه و بازی های این تیم در طول همان مدت کرده بود.

برانکو ایوانکوویچ با آقای پروفسور وارد بازار ایران شد

نیک سیرت پس از ویرایش نهایی قرارداد رسمی برای چاپ و نشر آن را منعقد کرد تا خاطرات برانکو در مدت زمان حضورش در پرسپولیس با عنوان آقای پروفسور وارد بازار ایران شود.

اصغر نیک سیرت در مصاحبه با خبرنگاران درباره انگیزه های خود برای گردآوری اتفاقاتی که برای برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس رقم خورده است گفت: دوران طلایی فوتبال ایران زمانی بود که برانکو در پرسپولیس حضور داشت. من فکر می کنم در حق او کم لطفی بزرگی شد. برانکو عاشق ایران و پرسپولیس است. شاید اگر مسائل مالی نبود از ایران هم هرگز نمی رفت.

وی افزود: با این کار خواستم تا از جانب هواداران پرسپولیس تقدیر و تشکر ویژه ای از برانکو داشته باشم. آقای برانکو کتاب را خوانده است و جلد اول آن را نیز امضا کرده است تا هم مورد تایید او بوده باشد و هم اینکه علاقه نا تمام خود را به فوتبالدوستان ایرانی را نشان داده باشد.

نیک سیرت بیان کرد: بخش عمده ای از عواید حاصل از فروش این کتاب به مجموعه ای خیریه که از بچه ها بی سرپرست حمایت می کند اختصاص پیدا می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 671

به "برانکو ایوانکوویچ با آقای پروفسور وارد بازار ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ با آقای پروفسور وارد بازار ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید