انتقاد از عملکرد داور، بازیکنانم جنگنده و پرتلاش بودند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اکبر میثاقیان عصر امروز چهارشنبه بعداز شکست تیمش برابر تراکتور در تبریز به خبرنگاران گفت: بازیکنانم جنگنده و پرتلاش بودند و می توانستیم از تبریز دست پر برویم.

انتقاد از عملکرد داور، بازیکنانم جنگنده و پرتلاش بودند

وی با بیان اینکه بهتر از تراکتور بازی کردیم و موقعیت های بیشتری داشتیم، گفت: ما باختیم و مقصر شکست من هستم، ولی به تراکتور و هواداران خوب این تیم تبریک می گویم.

میثاقیان با اشاره به اینکه در چند صحنه به خصوص در صحنه ای که گل خوردیم داور اشتباهاتی داشت، ادامه داد: در این صحنه بازیکن تراکتور باید توپ را بیرون می زد.

سرمربی پدیده با اشاره به اینکه ما مسائل زیادی داریم و این مسائل هر روز ادامه دارد، گفت: ترکیب خوب و محکمی داریم و همه بازیکنان جنگنده هستند.

وی در خصوص مسائل تیمش اضافه نمود: شک ندارم مالک باشگاه در پی این است که مسائل را بین هیأت فوتبال و باشگاه را برطرف کند تا شرایط ما روز به روز بهتر شود.

وی در خصوص ورزشگاه تبریز نیز ادامه داد: این زمین استاندارد نیست و رختکن ها به فاصله دو متر از هم ساخته شده، یک تنشی در بازی است و می آیند در راهرو برخوردی می شود که بازیکن تراکتور بازیکن ما را خیلی بد زد و تنبیه کرد. با این سن چنین چیزی را کم دیده ام.

وی اضافه نمود: پس از این اتفاق، تنشی در رختکن ما به وجود آمد که با این تجربه، به سختی توانستم جو را آرام کنم. باشگاه تراکتور باید با این بازیکن برخورد کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1338

به "انتقاد از عملکرد داور، بازیکنانم جنگنده و پرتلاش بودند" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتقاد از عملکرد داور، بازیکنانم جنگنده و پرتلاش بودند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از عملکرد داور، بازیکنانم جنگنده و پرتلاش بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید