اعتبار 230 میلیاردی برای وام های دانشجویی در نیمه دوم سال تحصیلی، افزایش متقاضیان وام

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان از افزایش متقاضیان دریافت وام دانشجویی اطلاع داد و گفت: برای نیمسال دوم تحصیلی 220 میلیارد تومان به منظور پرداخت انواع وام در نظر گرفته ایم.

اعتبار 230 میلیاردی برای وام های دانشجویی در نیمه دوم سال تحصیلی، افزایش متقاضیان وام

دکتر ناصر مطیعی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب به بودجه صندوق رفاه دانشجویان در سال 99 اشاره نمود و اضافه نمود: بر اساس لایحه پیشنهادی دولت وجود 15 درصد بودجه صندوق رفاه دانشجویان در سال آینده افزایش یافته است اما بودجه سال 98 تا ماه گذشته حدود 40 درصد تخفیف داشته است و ما پیگیری های لازم را برای تخصیص کامل بودجه از سازمان برنامه و بودجه کشور انجام می دهیم.

وی در ادامه به دغدغه های دانشگاه ها در سال 99 در حوزه بودجه رفاهی دانشجویان اشاره نمود و اضافه نمود: پیش بینی شرایط رفاهی دانشگاه ها برای سال آینده فعلا زود است و در حال حاضر به فکر احتیاجهای رفاهی دانشجویان در امسال هستیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اعلام اینکه ثبت نام برای دریافت تمامی وام های دانشجویی شروع شده است، گفت: ما مسئله ای در پرداخت وام های دانشجویان در نیم سال اول تحصیلی نداشتیم و به همه لیست های متقاضی وام تعلق گرفته و در نیم سال دوم نیز هیچ مسئله ای در این زمینه نخواهیم داشت.

دکتر مطیعی تاکید نمود: اعتبار مورد احتیاج در حوزه وام های دانشجویی برای نیم سال دوم تحصیلی پیش بینی شده است و ما حدود 220 میلیارد تومان برای پرداخت انواع وام های دانشجویی در این نیم سال در نظر گرفته ایم.

وی افزود: در حال حاضر احتیاج برای دریافت وام دانشجویی افزایش یافته است، طبیعتا وقتی شرایط جامعه از لحاظ مالی و اجتماعی بد می گردد در نتیجه متقاضیان وام دانشجویی نیز افزایش می یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 220

به "اعتبار 230 میلیاردی برای وام های دانشجویی در نیمه دوم سال تحصیلی، افزایش متقاضیان وام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار 230 میلیاردی برای وام های دانشجویی در نیمه دوم سال تحصیلی، افزایش متقاضیان وام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید