استقلال تا تیم شدن فاصله دارد، جدال تارتار و مجیدی دیدنی می گردد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، یدالله اکبری در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد شرایط این روزهای استقلال و اولین برد این تیم در لیگ 21 گفت: بازی استقلال و طرفدار شرایط خاصی داشت. دو مهاجم استقلال که برای آبی پوشان گلزنی می کردند حالا به عنوان سرمربی رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند و این برای طرفداران فوتبال اتفاق جالبی بود.

استقلال تا تیم شدن فاصله دارد، جدال تارتار و مجیدی دیدنی می گردد

وی اضافه کرد: آبی پوشان در این ملاقات هماهنگ نبودند. اشتباه در ارسال پاس ها و عدم هماهنگی بین خطوط نشان می داد که استقلال تا تیم شدن فاصله زیادی دارد و باید هر چه زودتر این مسائل رفع شده تا استقلال بتواند فرایند پیروزی های خود را ادامه دهد.

اکبری تاکید نمود: سرمربی استقلال در کنفرانس خبری بعد از بازی بیان کرد که از عملکرد بازیکنانش راضی نیست و هنوز آبی ها شرایط قابل قبولی ندارند اما قول داد که در هفته های آینده شاهد عملکردی بهتر از استقلال باشیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان استقلال برابر طرفدار گفت: حسینی درون دروازه آمده بود. خط دفاع آبی ها با توجه به اینکه سال گذشته هم در کنار یکدیگر بودند هماهنگ و تقریبا بدون اشتباه بودند اما در خط هافبک و حمله با توجه به تغییراتی که انجام شده بود کاملا رفتن بازیکنان مشهود بود و نفرات تازه هنوز به یک هماهنگی کامل دست پیدا ننموده اند. سرمربی آبی ها می داند که روزهای سختی در پیش دارد. بنابراین باید هر چه زودتر با تمرینات منظمی که برگزار می نماید خط هافبک و حمله استقلال را به مرز آمادگی برساند.

هافبک پیشین استقلال در خصوص عملکرد تیم رضا عنایتی هم گفت: عنایتی خودش یکی از مهاجمان خوب فوتبال ایران بود. او یک تیم جوان را در اختیار دارد، بازیکنانی که کم تجربه هستند. عنایتی باید تجربیات خود را در اختیار آنان قرار دهد اما مطمئنم این جوانان در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت و این تیم می تواند با ادامه لیگ، بازیهای بهتری از خود ارائه دهد.

وی در خصوص حریف روز دوشنبه استقلال یعنی ذوب آهن اصفهان گفت: ذوبی ها هفته اول را با برد به سرانجام برسدند. آنها نمی خواهند این فرایند را از دست بدهند ضمن اینکه میزبان بازی هم هستند و کاملا با شرایط استادیوم آشنا می باشند. به طور حتم کادر فنی ذوب آهن بازیکنان استقلال را بررسی نموده اند و در پی کسب دومین پیروزی برابر این تیم خواهند بود. آبی ها هم محتمل است در خط حمله تغییراتی را ایجاد نمایند. مجیدی نمی خواهد همچون فصل های پیش دست خالی از اصفهان برگردد. بنابراین جدال مهدی تارتار و فرهاد مجیدی دیدنی خواهد بود و هر تیمی که از موقعیت های بدست آمده استفاده کند به طور حتم برنده این بازی خواهد بود.

اکبری در سرانجام اعلام کرد: امیدوارم هر چه زودتر شرایطی فراهم گردد تا طرفداران به استادیوم بیایند. آنها می توانند گرمابخش فوتبال ما باشند متاسفانه نزدیک دو سال است که فوتبال را بدون حضور تماشاگران می بینیم که این مسئله باعث شده جذابیت بازی ها بدون تماشاگر از بین برود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1285

به "استقلال تا تیم شدن فاصله دارد، جدال تارتار و مجیدی دیدنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال تا تیم شدن فاصله دارد، جدال تارتار و مجیدی دیدنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید