ارائه خدمات حضوری و مجازی ترکیبی به پیش دبستانی ها با تصمیم ستاد کرونا

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، تهران (پانا) - به منظور برخورداری حداکثری بچه ها پیش دبستانی از فرصت های آموزشی، بخشنامه تعمیم دوره پیش دبستانی، ابلاغ شد.

ارائه خدمات حضوری و مجازی ترکیبی به پیش دبستانی ها با تصمیم ستاد کرونا

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر اساس سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، برنامه ریزی و تمهید مقدمات برای تعمیم دوره پیش دبستانی با تأکید بر مناطق دوزبانه دارای محرومیت و نیازهای ویژه، به وسیله ایجاد فرصت های عادلانه آموزشی متنوع و باکیفیت، از وظایف حاکمیتی وزارت آموزش وپرورش است. در راستای اجرای این وظایف، بخشنامه تعمیم دوره پیش دبستانی، با دو زیر برنامه به ادارات کل استان ها، ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش، به منظور برخورداری حداکثری بچه ها از فرصت آموزش وپرورش دوره پیش دبستانی تا قبل از ورود به دبستان و مدیریت چالش های ناشی از شیوع کووید 19، در سال تحصیلی جاری، دو زیر برنامه تداوم فرآیند یادگیری نوآموزان پیش دبستانی ثبت نام شده و برگزاری کلاس های آمادگی برای بچه ها بازمانده از دوره یک ساله پیش دبستانی؛ در جهت تعمیم دوره پیش دبستانی به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ و در حال انجام است.

در این بخشنامه تأکید شده است؛ مدیران کل استان ها موظفند با استفاده از اعتبارات ابلاغی ردیف های توسعه آموزش وپرورش پیش دبستانی و کیفیت بخشی، درآمدهای اختصاصی و اعتبارات استانی و بهره گیری از تمام ظرفیت های درون وبرون دستگاهی استان، نسبت به پوشش حداکثری و ارائه خدمات تربیتی پیش دبستانی به شیوه حضوری، مجازی ترکیبی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا، برنامه ریزی و اقدام نمایند.

این بخشنامه را از اینجا دریافت کنید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1077

به "ارائه خدمات حضوری و مجازی ترکیبی به پیش دبستانی ها با تصمیم ستاد کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات حضوری و مجازی ترکیبی به پیش دبستانی ها با تصمیم ستاد کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید