اتریش برای مقابله با کرونا از اطلاعات تلفن همراه شهروندان استفاده می نماید

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، صدر اعظم اتریش به منظور مقابله با شیوع کرونا و بازگشت به آزادی های مجدد امکان رصد محل اقامت افراد به وسیله دسترسی به اطلاعات تلفن های همراه آنان را الزامی دانسته است.

اتریش برای مقابله با کرونا از اطلاعات تلفن همراه شهروندان استفاده می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، دولت اتریش برای مقابله با شیوع کرونا می خواهد تجزیه و تحلیل داده های تلفن های همراه شهروندان را در دستور کار قرار دهد.

دولت اتریش برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تصمیم دارد پس از عید پاک از اطلاعات تلفن های همراه درباره محل اقامت صاحب تلفن بهره گیرد.

سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش در یک کنفرانس خبری این خبر را اعلام نموده و گفت: ما همه یک هدف داریم و آن این است که هر چه سریع تر آزادی خود را به دست آوریم.

سباستیان کورتس در ادامه سخنان خود اضافه کرد که برای تحقق چنین هدفی اقدامات متفاوتی همچون امکان رصد محل اقامت افراد به وسیله دسترسی به اطلاعات تلفن های همراه آنان الزامی است.

صدراعظم اتریش گفته است که به آن دسته از شهروندانی که صاحب تلفن های همراه نیستند، یک جاکلیدی مخصوص داده خواهد شد که به واسطه آن دولت از محل اقامت چنین افرادی نیز آگاه گردد.

افزون بر این، دولت اتریش به استثنای دسترسی به اطلاعات تلفن های همراه، بر آن است تا تست بیماری کرونا را شتاب بخشد. دولت اتریش پیش بینی نموده است که به وسیله تست سریع افراد امکان قرنطینه کردن سریع تر بیماران فراهم می گردد.

سباستین کورتس گفته است که اقدامات آینده مقابله با کرونا در اتریش شامل حفاظت از افراد آسیب پذیر و سالمندان در این کشور خواهد شد. صدراعظم اتریش در عین حال تاکید نموده است که حتی در صورت کاهش محدودیت ها، مردم باید همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

یکی دیگر از مقررات پیش بینی شده از سوی دولت اتریش الزام بهره دریافت از ماسک در مجامع عمومی برای همه شهروندان است.

کورتس در این باره گفت: اقدامی که انجام آن در یک سوپرمارکت منطقی است، در دیگر نقاط نیز باید منطقی باشد.

دولت اتریش بر آن است تا با افزایش فراوری ماسک در داخل کشور، احتیاج مردم به این کالا را مستقل از بازار جهانی تامین کند.

دولت اتریش تصمیم دارد تا محدودیت هایی که برای مقابله با بیماری کرونا پیش بینی شده است را گام به گام کاهش دهد. در همین رابطه قرار است دولت اتریش روز دوشنبه برنامه ای را به اطلاع مردم برساند.

گفته می گردد که در گام نخست، فروشگاه ها به تدریج شروع به کار خواهند کرد. حال آنکه احتمال می رود تعطیلی مدارس همچنان ادامه یابد.

صدر اعظم اتریش همچنین اعلام نموده است که آزادی مطلق سفر در صورتی که واکسنی برای این بیماری فراوری گردد وجود خواهد داشت. به این ترتیب صدر اعظم اتریش مردم این کشور را آماده می نماید تا عادت های مرخصی خود را تغییر دهند.

صدر اعظم اتریش همچنین تاکید نمود: تا زمانی که هیچ واکسن و داروی مؤثری برای کرونا فراوری نگردد این بیماری همراه ما خواهد بود، و تا آن موقع آزادی سفری که ما قبلاً می شناختیم دیگر وجود نخواهد داشت.

بر اساس آمارهای رسمی تا به حال در اتریش حدود 11861 نف به کرونا مبتلا شده و 204 نفر هم در اثر ابتلا به لین بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 334

به "اتریش برای مقابله با کرونا از اطلاعات تلفن همراه شهروندان استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتریش برای مقابله با کرونا از اطلاعات تلفن همراه شهروندان استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید