اتخاذ بعضی تصمیمات به مردم پیغام عادی انگاری داد، مردم پروتکل ها را رعایت نمایند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: از مردم خواهش می کنیم که با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از افزایش میزان مبتلایان و فوت شدگان براثر کرونا جلوگیری نمایند.

اتخاذ بعضی تصمیمات به مردم پیغام عادی انگاری داد، مردم پروتکل ها را رعایت نمایند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان، اعلام کرد: بنده از مردم شریف کشور و هم استانی ها و مردم اهواز خواهش می کنم با رعایت دقیق پروتکل ها دست به دست هم داده تا از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنیم. کادر درمان کشور حدود یکسال است که به صورت فرسایشی برای مقابله با این بیماری در میدان بوده و حتی شهید نیز داده اند. چند روز گذشته نیز یک پرستار جوان که طفلی نیز در راه داشت جانش را برای سلامت مردم از دست داد. واقعا آدم با شنیدن این اخبار منقلب می گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه کرونا با سرعت بالایی در حال انتشار بوده و شرایط اهواز و کارون قرمز شده است. متاسفانه بعضا شاهد هستیم که تصمیمات اتخاذ شده از سوی دولت و بعضی از وزارتخانه ها نظیر برگزاری جشنواره فیلم فجر و عادی انگاری شرایط نیز در شرایط کنونی موثر است. در عین حال که هنر و توجه به هنر برای ما حائز اهمیت است اما برگزاری جشنواره فیلم فجر در این شرایط چه ضرورتی داشت؟

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه سلامتی مردم و جامعه از هرچیزی مهم تر است، توضیح داد: متاسفانه ما با اتخاذ بعضی تصمیم ها به مردم این پیغام را دادیم که شرایط عادی شده است. زمانی که تفرجگاه ها را باز می کنیم یعنی شرایط عادی است. خوزستان یک استان چهار فصل است و اکنون در شمال استان برف داریم و در مناطق جنوبی هوا بهاری شده است. این ظرفیت های استان سبب شده تا مردم از این فرصت برای تفریح استفاده نمایند.

وی در ادامه تاکید نمود: ما از مردم خواهش می کنیم که با رعایت دقیق پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی از افزایش میزان مبتلایان و فوت شدگان براثر این بیماری جلوگیری نمایند. دیدیم که ظرف دو هفته شرایط از شرایط آبی به قرمز تبدیل شد و در مورد نوع جهش یافته این ویروس نیز نگرانی هایی وجود دارد.

یوسفی در خاتمه اضافه نمود: از سوی دیگر باید به فکر مشاغلی که درآمد پایدار و ثابت ندارند مانند کسبه و کارگران باشیم. با توجه به افزایش هزینه های زندگی ما باید از این قشر حمایت کنیم. این درست نیست که در اولین گام به سراغ تعطیلی این مشاغل برویم. کسبه و افرادی که درآمد ماهانه دولتی ندارند نباید تاوان سوءمدیریت و اتخاذ تصمیمات غلط بعضی از دستگاه ها و بی توجهی عده ای به پروتکل های بهداشتی را بدهند. از مردم تقاضا داریم تا همراهی بیشتری در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 928

به "اتخاذ بعضی تصمیمات به مردم پیغام عادی انگاری داد، مردم پروتکل ها را رعایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتخاذ بعضی تصمیمات به مردم پیغام عادی انگاری داد، مردم پروتکل ها را رعایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید