ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا باقی ماند

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ امیرحسین تابع جماعت سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا ضمن اعلام این خبر، اضافه نمود: رویکرد ما حتی با وجود دغدغه هایی که در هفته های پایانی فصل گذشته برای بقاءدر لیگ برتر داشتیم در فصل بعد هم ادامه خواهد داشت، چرا که مهمتر از نتیجه، تکیه بر سرمایه های داخلی و فرصت دادن به استعداد های ایرانی است و به همین دلیل در فصل جدید نیز تصمیم مان تداوم حضور ابراهیم صادقی، به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا است.

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا باقی ماند

امیر حسین تابع جماعت ادامه داد: علاوه بر حضور ابراهیم صادقی روی نیمکت، بازیکنان جوان و استعدادهای سایپایی نیز شاکله تیم را حفظ خواهند کرد و بر اساس برنامه های سرمربی و کمیته فنی، نسبت به تقویت تیم اقدام خواهیم کرد.

تابع جماعت اظهار کرد: اعتقاد مدیرعامل محترم گروه سایپا و هیئت مدیره باشگاه سرمایه گذاری روی جوانان و استعدادهای کشور است، چرا که این رویکرد وظیفه ورزشی، فرهنگی و ملی باشگاه هایی است که داعیه فرهنگی - ورزشی دارند.

سرپرست باشگاه سایپا ادامه داد: در جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم نیز جوانگرایی و استعداد پروری محور اصلی کار ما خواهد بود.

وی اضافه نمود: در فصل گذشته، چندین مرتبه رکورد جوانگرایی در میانگین سنی تیم های فوتبال لیگ برتر را کاهش دادیم و امیدواریم سرمایه گذاری این سال های سایپا روی جوانان نتیجه دهد و در فصل بعد تیمی شاداب، پویا و سرزنده داشته باشیم.

تابع جماعت در خاتمه به تاریخچه پرورش بازیکنان عظیم در باشگاه سایپا اشاره نمود و گفت: تعداد قابل توجهی از ستاره های فعلی لیگ برتر و تیم ملی در مکتب بازیکن ساز باشگاه سایپا پرورش یافته اند که افتخار آفرینی هر یک از آنها در سطح باشگاهی و ملی، نشانه ای از خدمت باشگاه سایپا به توسعه فوتبال و ورزش کشور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 625

به "ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا باقی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا باقی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید