آمریکا بار دیگر به اتهام آلمان مبنی بر توقیق ماسک ها واکنش نشان داد

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، ایسنا نوشت: آمریکا اتهام زنی های آلمان علیه خود بابت توقیف کردن یک محموله ماسک پزشکی اعزامی از تایلند به مقصد آلمان و فرستادن آن به آمریکا را رد کرد.

آمریکا بار دیگر به اتهام آلمان مبنی بر توقیق ماسک ها واکنش نشان داد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سفارت آمریکا در تایلند اعلام نمود، واشنگتن اطلاعی از محموله ماسک های پزشکی اعزامی از فرودگاه بانکوک به مقصد آلمان نداشته است.

این اظهارنظر بعد از آن مطرح شد که آندریاس گیسل، وزیر امور داخلی و ورزش دولت محلی برلین روز آدینه گفت، محموله سفارشی 200 هزار ماسک پزشکی که قرار بوده به آلمان فرستاده گردد در بانکوک توقیف شده و راستا آن به سمت آمریکا تغییر یافته است. او این کار را نمونه ای از دزدی در دوران مدرن خواند.

جیلیان بوناردو، سخنگوی سفارت آمریکا در بانکوک به رویترز مطرح کرد: دولت آمریکا هیچگونه کاری برای تغییر راستا محموله های 3M که قرار بوده به آلمان فرستاده شوند انجام نداده و ما هیچگونه اطلاعی از چنین محموله ای نداشته ایم.

او تاکید نمود: ما از بابت شیوع کوشش ها برای ایجاد شکاف در اقدامات بین المللی به وسیله کمپین های انتشار اطلاعات دروغ، بدون منبع و بی اصل و نسب نگران هستیم.

هم پیمانان آمریکا از اروپا گرفته تا آمریکای جنوبی نسبت به تاکتیک های غرب وحشی از سوی واشنگتن برای دزدیدن محموله های پزشکی در نظر گرفته شده برای خریداران اصلی شکایت نموده اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 316

به "آمریکا بار دیگر به اتهام آلمان مبنی بر توقیق ماسک ها واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا بار دیگر به اتهام آلمان مبنی بر توقیق ماسک ها واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید