پرفروش ترین ماشین های سال اروپا از نگاه آمار و ارقام

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، سؤال اول: اگر بخواهید 10 برند معتبر و محبوب خودرو را بنویسد، به ترتیب کدام ها است؟ سؤال دوم: می دانید پرفروش ترین ماشین های اروپا کدام است؟ قطعاً برای سؤال اول می توانیم سراغ خودروسازهای آمریکا، ژاپن، ایتالیا، آلمان و انگلیسبرویم، اما باورش سخت است که برای سوال دوم، گزینه اصلی در هیچ یک از کشورهایی ذکرشده نباشد و باید یک راست به سراغ فرانسه بروید؛ جایی که پژو توانسته برای اولین بار از سال 2008 محصولی را روانه بازار کند که پرفروش ترین ماشین اروپا گردد: پژو 2008. این ماشین را با پژو 208 اشتباه نگیرید.

پرفروش ترین ماشین های سال اروپا از نگاه آمار و ارقام

ما هم با شما هم عقیده هستیم که باورش سخت است، اما حقیقت دارد. پژو بالاخره توانست رقیب بزرگی مانند فولکس واگن را کنار بزند و خودش را به عنوان کارخانه ای پیشرو مطرح کند. پرفروش ترین محصول فولکس واگن، گلف بوده است که توانسته 21 درصد فروش محصولات این غول خودروسازی آلمان را به خودش اختصاص دهد. اما کارخانه پژو در امسال میلادی که تا چند روز دیگر به سرانجام می رسد، درمجموع 18 هزار و 836 دستگاه پژو 2008 را فروخته که رشد 9 درصدی نسبت به سال گذشته میلادی داشته است.

اکنون هم محصول دیگری از همین کارخانه در رتبه سوم واقع شده است: پژو 208 که در ایران هم هست و درمجموع در اروپا 13 هزار و 888 دستگاهش به فروخته شده است. این رقم برای کارخانه پژو موفقیتی بزرگ به شمار می رود. داچیا، فیات و فورد فوکوس هم در رده های بعدی واقع شده است. البته رنو با مدل Clio هم در رتبه دوم است. بنابراین باید سال 2021 را به خودروسازان فرانسوی اختصاص بدهیم. آنها برنده بزرگ رقابت سود و منفعت هستند.

آگهی های خرید و فروش پژو 2008

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1530

به "پرفروش ترین ماشین های سال اروپا از نگاه آمار و ارقام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین ماشین های سال اروپا از نگاه آمار و ارقام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید