طراحی مدرن گوشی نو سامسونگ لو رفت، عکس

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، زومیت نوشت: سامسونگ پایان با گلکسی A35 طراحی مدرن صفحه نمایش را برای خانواده A3x به ارمغان می آورد.

طراحی مدرن گوشی نو سامسونگ لو رفت، عکس

اگرچه بیشتر مردم منتظر عرضه گلکسی S24 در ماه ژانویه (دی و بهمن) هستند، این دستگاه تنها گوشی ای نیست که سامسونگ روی آن کار می نماید. بعضی از مدل های گوشی مالی و گوشی میان رده سامسونگ مانند گلکسی A15 و گلکسی A25 و گلکسی A35 در ماه های آینده وارد بازار خواهند شد. درحال حاضر، طراحی گلکسی A35 برای اولین بار فاش شده است.

براساس تصاویری که مای اسمارت پرایس فاش نموده است، ابعاد گلکسی A35 به 161.6 در 77.9 در 8.2 میلی متر می رسد. فریم آن نیز مانند رندرهای فاش شده از گلکسی A15 و A25، برآمدگی جزئی نزدیک به کلیدهای فیزیکی دارد.

مهم تر از همه این است که گوشی سامسونگ گلکسی A35 مانند گلکسی A54 بریدگی حفره مانند در سطح نمایشگر خود دارد. این بریدگی درمقایسه با بریدگی Uشکل موجود در گلکسی A34 ارتقای بزرگی محسوب می گردد.

  • یکی دیگر از پیش بینی های اینشتین درست از آب عایدی

  • کشفی بزرگ درباره زلزله / پس لرزه هایی که چند قرن ادامه دارند

  • نوکیا دوباره بهترین برند موبایل جهان شد

به احتمال زیاد گلکسی A35 از صفحه نمایش 6.6 اینچی +Full HD از نوع اولد (با نام تجاری سوپر امولد) بهره می برد. علاوه براین ، نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز مشخصات صفحه نمایش این گوشی را تکمیل می نماید. رندرهای منتشرشده از این گوشی حاکی از آن است که حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش واقع شده است.

احتمال می رود که گوشی تازه کره ای ها به پردازنده اگزینوس 1480 و گرافیک مبتنی بر معماری AMD RDNA2 مجهز گردد. به احتمال زیاد نسخه پایه این گوشی 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است.

اسلات سیم کارت های گلکسی A35 که از کارت حافظه نیز پشتیبانی می نماید، در بخش بالایی آن واقع شده است. بعلاوه، اسپیکر اصلی به همراه درگاه Type-C در بخش پایینی گوشی خودنمایی می نمایند.

در قسمت پشتی گوشی، دوربین سه گانه با چینش عمودی قرار گرفته است. دوربین های اصلی و سلفی گلکسی A35 به ترتیب سنسورهای 50 و 13 مگاپیکسلی دارند. دوربین های دیگر این گوشی نیز شامل لنزهای اولتراواید و ماکرو می شوند و به ترتیب سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی خواهند داشت. انتظار می رود گوشی یادشده توانایی ضبط فیلم هایی با وضوح 4K را داشته باشد.

از لحاظ نرم افزاری انتظار می رود گلکسی A35 به حدیدترین نسخه رابط کاربری سامسونگ، یعنی One UI 6، مبتنی بر اندروید 14 مجهز گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 آذر 1402 بروزرسانی: 2 آذر 1402 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1725

به "طراحی مدرن گوشی نو سامسونگ لو رفت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی مدرن گوشی نو سامسونگ لو رفت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید