خرید آنلاین پرفکت مانی

به گزارش مجله دانلود و سرگرمی، روش پرداخت پرفکت مانی یک سیستم پرداخت در سطح بین المللی است که برای بار نخست در سال 2008 میلادی درکشور پاناما راه اندازی شد. پرفکت مانی یکی ازروشهای پرداخت در جهان می باشد که خدمات متنوعی را به جامعه خود ارائه می نماید که در ادامه به آنها پرداخته می گردد.

خرید آنلاین پرفکت مانی

سیستم پرفکت مانی هواداران زیادی در میان یوزرهای ایرانی دارد؛ چرا که پرفکت مانی جزء سیستم هایی می باشد که کاربران ایرانی می توانند از خدمات آن استفاده نمایند.

این شرکت خدمات متنوعی دارد که ازاهمیت زیادی برخوردارندف به شکلی که بسیاری از وبسایت های خدماتی ، مسافر بری و مهندسی و هر سایتی که از سیستم پرداخت پرفکت مانی درگاه گرفته باشد ازاین طریق شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی که از نام شرکت گرفته شده است یکی از چندین روش پرداخت این سیستم است که به وسیله آنها میتوانید یورو و دلار پرفکت مانی را به سراسر دنیا بدون واسطه منتقل کنید.

این سیستم دو نوع پرداخت دلاری و یورو دارد که همانطور از نام آنها معین است مبنای اساسی محاسبه هر کدام از آنها دلار و یورور است.

برای انتقال وجه به وسیله روش پرفکت مانی باید آدرس ولت مقصد را از طرف مقابل دریافت کنید. برای این بر روی send money کلیک کنید و نوع روش پرداخت خود را انتخاب کنید. در این مرحله شما چندین روش پرداخت مشاهده می کنید که از نظر امنیتی باهم تفاوت دارند. در بخش single payment شما بدون هیچ فیلتری میزان دلاری مورد نظر خود را وارد و گزینه ارسال را می زنید. اما توجه داشته باشید در حالت های دیگر میتوانید بر روی تراکنش خود رمزاعمال کنید که باعث افزایش امنیت معامله شما می گردد و طرف مقابل تا وقتی که کد معین شده به وسیله شما را نداشته باشد و آن را وارد نکند نمی تواند ارز را در حساب خود دریافت کند.

در قسمت مشخص شده شما باید ادرس ولت که با u به شما نمایش داده می گردد را در بخش میزان یا Amount وارد کنید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یک روش دیگر از روش های متنوع انتقال در سیستم پرفکت مانی می باشد که شما بدون احتیاج به ساخت حساب پرفکت مانی می توانید از خدمات متنوع ووچر استفاده نمائید. ووچر مانند شارژ تلفن همراه می باشد و از دو کد ده که کد ووچرو کد شانزده رقمی که کد فعالسازی آن نام دارد ساخته شده است.

مزایای خرید پرفکت مانی چیست؟

از خوبی های خرید و انتقال به وسیله پرفکت مانی می توان به انتقال دلار بدون واسطه و هزینه انتقال پایین اشاره نمود. علاوه بر این موارد شما میتوانید از این طریق عایدی دلاری خود که با کار غیر حضوری در شرکت های خارجی به دست آورده اید بدون هیچ دغدغه ای دریافت کنید و در صرافی خرید آنلاین پرفکت مانی معتبر آن را به ریال تبدیل کنید.

کاربرد های پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

  • خرید بلیط های قرعه کشی
  • دریافت خدمات از سایت های خدماتی
  • خرید بلیط های سفری
  • خرید پی دی اف مقالات سایت های پژوهشی خارجی
  • خرید از سوپرمارکت های آنلاین در خارج از کشور
  • شارژ کردن و برداشت حساب های بروکری در فارکس
  • تبدیل پرفکت مانی و وچر پرفکت مانی به بیت کوین و اتریوم
  • انتقال پول بدون واسطه و p2p در سراسر دنیا
  • کامزد تراکنش پایین نسبت به روش های سنتی
  • شارژ حساب کاربری در سایت های خدماتی که از این سیستم پشتیبانی می نمایند

آموزش ساخت حساب پرفکت مانی

شما برای داشتن یک حساب پرفکت مانی اول باید وارد وب سایت این شرکت با آدرس perfectmoney.com شوید و بر روی گزینه signup که در بالا مشاهده می کنید کلیک کنید و این گزینه در بالای قسمتی که معینات خود را برای ورود ضروری است وارد کنید می باشد. با کلیک بر روی آن وارد صفحه جدیدی می شوید که برای شما باز شده است و اطلاعاتی از قبیل نام حساب و معیناتی دیگرمانند آدرس و کد پستی در این قسمت از شما خواسته می گردد. در وسط صفحه باز شده نوع حساب خود را که دو نوع شخصی و کاری می باشد را باید انتخاب کنید.

در ادامه مراحل یک رمز مناسب برای حساب خود انتخاب کنید و آن را در قسمت معین شده مجددا وارد کنید.

در سرانجام یک عدد به شما نمایش داده می گردد و شما باید آن را وارد کنید و با زدن تیک پذیرش قوانین و گزینه ریجستر، ولت پرفکت مانی شما تشکیل می گردد.

آموزش خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی

برای خرید ووچر پرفکت مانی باید یک صرافی آنلاین خرید انلاین پرفکت مانی معتبر پیدا کنید و درآن حساب کاربری ایجاد کنید اقدام به احراز هویت کنید و چندین ساعت منتظر بمانید تا حساب کاربری شما گردد؛ ولی صرافی آنلاین پی ام ایکسچنج یکی از صرافی های می باشد که با سیستم احراز هویت اتوماتیک خود شما در کمتر از چند دقیقه میتوانید در آن افتتاح حساب کنید و خرید خود را انجام دهید. برای خرید باید وارد وب سایت پی ام ایکسچنج شده و بعد از مطالعه قوانین طبق توضیحاتی که در هر مرحله به شما می دهد اقدام خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 29 اسفند 1401 بروزرسانی: 29 اسفند 1401 گردآورنده: dnl4all.ir شناسه مطلب: 1648

به "خرید آنلاین پرفکت مانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آنلاین پرفکت مانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید